dimecres, 14 de març de 2012

Si es fan seran així

Sabem que els nervis apreten, sabem que en teniu ganes, nosaltres som els primers en voler fer les IV 3HDV, però les coses no són ni estan gens fàcils, precisament per això no ens vèiem en cor de publicar la normativa: per no fer volar coloms. Us recordem que som un grup de persones sense ànim de lucre i que l'assistència a la cursa és voluntària. Si aconseguim fer la cursa la faríem així:

Descarregat la Pre-normativa

Com a dates una opció que pren força és meitat Juny, segurament el dissabte 16 de juny.
Si teniu qualsevol dubte escriviu comentaris aquí sota, us el resoldrem públicament així potser altra gent també surt de dubtes.
Repetim. No és segur que es facin. El títol ja ho diu: Si es fan seran així
Si voleu col·laborar no ho dubteu. Hi ha moltíssimes coses a fer, necessitem cervell i múscul. 

26 comentaris:

  1. Moltes gràcies pels esforços!! Una abraçada!!

    ResponElimina
  2. Hi ha problemes de pressupost o d'organització? o les dues coses? Ànims

    ResponElimina
  3. jo crec k es podrien fer dos categories , protos i serie per k si ara es obligatori portar el diposit de serie i a gent k a fet bastantes modificacions al xasis i no es pot ficar el diposit de serie ,i ara no estem per gastar molts cales en comprar un altre xasis.

    ResponElimina
  4. Les varioles MAI van portar dipòsit a la barra, trobo perfecte que tornem als orígens o això es transformarà en una cursa de protos. És mès car fer una moto proto amb diposit a la barra que deixar-la amb el dipòsit original.

    ResponElimina
  5. Quant mes originals millor, s'ha de preservar que siguin realment variants.

    ResponElimina
  6. Trobo bé la mesura del dipòsit, ja es dona molta llibertat en la preparació del motor i suspensions.

    ResponElimina
  7. es pot modificar el diposit per poder fer entra una caixa pel filtre?

    ResponElimina
    Respostes
    1. No.

      Cito de la normativa:
      "No està permesa cap mena de modificació ni del dipòsit de
      benzina ni de la seva ubicació"

      Elimina
  8. OK gracies per contesta tan rapit

    ResponElimina
  9. Podrieu posar en quins apartats necesiteu ajuda i que em de fer si volem ajudar.

    Gracies

    ResponElimina
    Respostes
    1. Primer donar-te les gràcies per l'oferiment. Ara tenim 15 dies moguts per tancar força temes, quan tinguem clares les necessitats que no podem cobrir us farem una crida via web.

      Elimina
  10. Es pot enbolicar la barra o ficar un diposit decoratiu per poder conduir la varian millor i k sigui mes segur per si caus k no set fiqui el peu o el braç pel alla al mig?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Enbolicar la barra, si. Sempre que el diàmetre total de la barra i la protecció en tot el recorregut de la barra no passi de 10cm.

      Evidentment si el tamanys total de la barra + protecció és de 10cm, no es pot montar cap mena de diposit decoratiu.

      Elimina
  11. Es pot ficar algun diposit adicional encara que no sigi a la barra? O es te que anar nomes amb l'original?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo interpreto que no, l'únic dipòsit que pot subministrar benzina al motor ha de ser l'original, en la ubicació original i sense poder modificar-lo ni retallar-lo etc.

      Elimina
    2. No.

      Cito de la normativa:

      "Dipòsit: La única benzina que pot estar al vehicle ha
      d’estar continguda en el dipòsit original. El dipòsit
      original ha d’estar ubicat a la seva posició original."

      Elimina
  12. hola una pregunta a la organizacion,cuando sabremos si se hara la carrera con seguridad,ya que estamos en crisis y es para saber si invertir dinero en la moto o no?????un saludo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segurament ho podrem dir amb seguretat d'aquí dues o tres setmanes.
      Hi pot haver canvi de dia....no és segur el 16 de juny.

      Elimina
    2. Segurament ho podrem dir amb seguretat d'aquí dues o tres setmanes.
      Hi pot haver canvi de dia....no és segur el 16 de juny.

      Elimina
  13. SI VOLEU AJUDA PODEU CONTAR AMB MI,JA HO SABEU!ANIMS VARIANEROS!!!QUE AIXO NO ES POT DEIXAR PERDRE!!!QUE FARIAM SENSE VARIANTS!!!(FRANCESC POMA)"POMA TEAM"

    ResponElimina
  14. la tapa del variador te k ser la original o en podem fer una nosaltres u dic per que e canviat el variador i la politja i no puc posar la tapa de serie gassssssss

    ResponElimina
    Respostes
    1. El tema de la tapa com tants d'altres és purament per seguretat. La normativa diu "Es obligatori l’ús de la tapa completa de variador" si al portar el variador modificat has de modificar la tapa, s'entén que es pot fer pel bé de la seguretat.

      Elimina
  15. I si nesesiteu ajuda jo tinc una bobcat balles puc montar uns boxes delimitats tinc equip de so de 3500 bats de potencia etc i ara ja no pri per la proxima edicio dons si nesesiteu alguna cosa ens podrieu deixar dir coses sobre les normatives ok salut i benzina

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies per l'oferiment.

      Si pots enviens el teu telefon via mail 3hores@gmail.com i parlem

      Elimina
  16. ES POT FER UN BASCULANT SOLIDARI AL MOTOR COM EL DE SERIE?

    ResponElimina
    Respostes
    1. No pots fer un basculant desde 0. El basculant ha de ser basat en l'original, es pot modificar lliurament sempre que no impliqui un risc.

      Cito de la normativa:
      "- És obligatori l’ús del basculant original de Derbi Variant.
      - El basculant pot ser reforçat però ha de ser solidari amb el
      motor. Mai aquests reforços han de sortir del xassís de
      manera que impliquin perill pel pilot o per altres."

      Elimina