Sabem que els nervis apreten, sabem que en teniu ganes, nosaltres som els primers en voler fer les IV 3HDV, però les coses no són ni estan gens fàcils, precisament per això no ens vèiem en cor de publicar la normativa: per no fer volar coloms. Us recordem que som un grup de persones sense ànim de lucre i que l'assistència a la cursa és voluntària. Si aconseguim fer la cursa la faríem així:
Descarregat la Pre-normativa
Com a dates una opció que pren força és meitat Juny, segurament el dissabte 16 de juny.
Si teniu qualsevol dubte escriviu comentaris aquí sota, us el resoldrem públicament així potser altra gent també surt de dubtes.
Repetim. No és segur que es facin. El títol ja ho diu: Si es fan seran així
Si voleu col·laborar no ho dubteu. Hi ha moltíssimes coses a fer, necessitem cervell i múscul.
Descarregat la Pre-normativa
Com a dates una opció que pren força és meitat Juny, segurament el dissabte 16 de juny.
Si teniu qualsevol dubte escriviu comentaris aquí sota, us el resoldrem públicament així potser altra gent també surt de dubtes.
Repetim. No és segur que es facin. El títol ja ho diu: Si es fan seran així
Si voleu col·laborar no ho dubteu. Hi ha moltíssimes coses a fer, necessitem cervell i múscul.
Moltes gràcies pels esforços!! Una abraçada!!
ResponEliminaHi ha problemes de pressupost o d'organització? o les dues coses? Ànims
ResponEliminajo crec k es podrien fer dos categories , protos i serie per k si ara es obligatori portar el diposit de serie i a gent k a fet bastantes modificacions al xasis i no es pot ficar el diposit de serie ,i ara no estem per gastar molts cales en comprar un altre xasis.
ResponEliminaLes varioles MAI van portar dipòsit a la barra, trobo perfecte que tornem als orígens o això es transformarà en una cursa de protos. És mès car fer una moto proto amb diposit a la barra que deixar-la amb el dipòsit original.
ResponEliminaQuant mes originals millor, s'ha de preservar que siguin realment variants.
ResponEliminaTrobo bé la mesura del dipòsit, ja es dona molta llibertat en la preparació del motor i suspensions.
ResponEliminaes pot modificar el diposit per poder fer entra una caixa pel filtre?
ResponEliminaNo.
EliminaCito de la normativa:
"No està permesa cap mena de modificació ni del dipòsit de
benzina ni de la seva ubicació"
OK gracies per contesta tan rapit
ResponEliminaPodrieu posar en quins apartats necesiteu ajuda i que em de fer si volem ajudar.
ResponEliminaGracies
Primer donar-te les gràcies per l'oferiment. Ara tenim 15 dies moguts per tancar força temes, quan tinguem clares les necessitats que no podem cobrir us farem una crida via web.
EliminaEs pot enbolicar la barra o ficar un diposit decoratiu per poder conduir la varian millor i k sigui mes segur per si caus k no set fiqui el peu o el braç pel alla al mig?
ResponEliminaEnbolicar la barra, si. Sempre que el diàmetre total de la barra i la protecció en tot el recorregut de la barra no passi de 10cm.
EliminaEvidentment si el tamanys total de la barra + protecció és de 10cm, no es pot montar cap mena de diposit decoratiu.
Es pot ficar algun diposit adicional encara que no sigi a la barra? O es te que anar nomes amb l'original?
ResponEliminaJo interpreto que no, l'únic dipòsit que pot subministrar benzina al motor ha de ser l'original, en la ubicació original i sense poder modificar-lo ni retallar-lo etc.
EliminaNo.
EliminaCito de la normativa:
"Dipòsit: La única benzina que pot estar al vehicle ha
d’estar continguda en el dipòsit original. El dipòsit
original ha d’estar ubicat a la seva posició original."
hola una pregunta a la organizacion,cuando sabremos si se hara la carrera con seguridad,ya que estamos en crisis y es para saber si invertir dinero en la moto o no?????un saludo.
ResponEliminaSegurament ho podrem dir amb seguretat d'aquí dues o tres setmanes.
EliminaHi pot haver canvi de dia....no és segur el 16 de juny.
Segurament ho podrem dir amb seguretat d'aquí dues o tres setmanes.
EliminaHi pot haver canvi de dia....no és segur el 16 de juny.
SI VOLEU AJUDA PODEU CONTAR AMB MI,JA HO SABEU!ANIMS VARIANEROS!!!QUE AIXO NO ES POT DEIXAR PERDRE!!!QUE FARIAM SENSE VARIANTS!!!(FRANCESC POMA)"POMA TEAM"
ResponEliminala tapa del variador te k ser la original o en podem fer una nosaltres u dic per que e canviat el variador i la politja i no puc posar la tapa de serie gassssssss
ResponEliminaEl tema de la tapa com tants d'altres és purament per seguretat. La normativa diu "Es obligatori l’ús de la tapa completa de variador" si al portar el variador modificat has de modificar la tapa, s'entén que es pot fer pel bé de la seguretat.
EliminaI si nesesiteu ajuda jo tinc una bobcat balles puc montar uns boxes delimitats tinc equip de so de 3500 bats de potencia etc i ara ja no pri per la proxima edicio dons si nesesiteu alguna cosa ens podrieu deixar dir coses sobre les normatives ok salut i benzina
ResponEliminaMoltes gràcies per l'oferiment.
EliminaSi pots enviens el teu telefon via mail 3hores@gmail.com i parlem
ES POT FER UN BASCULANT SOLIDARI AL MOTOR COM EL DE SERIE?
ResponEliminaNo pots fer un basculant desde 0. El basculant ha de ser basat en l'original, es pot modificar lliurament sempre que no impliqui un risc.
EliminaCito de la normativa:
"- És obligatori l’ús del basculant original de Derbi Variant.
- El basculant pot ser reforçat però ha de ser solidari amb el
motor. Mai aquests reforços han de sortir del xassís de
manera que impliquin perill pel pilot o per altres."