Ens estem plantejant una nova norma per tal d'anar afinant la cursa i millorant-la i us volem consultar la vostra opinió. Aquí a la dreta teniu una enquesta que podeu contestar. Concretament us demanem si estaríeu d'acord en fer obligatori l'ús del dipòsit original en la seva ubicació original i, per tant, la prohibició de portar-ne d'adicionals, encara que siguin inutilitzats, o sigui, que encara no es fes servir el dipòsit que es posa sobre la barra de reforç, igualment estaria prohibit.
Opineu!
Si a part de respondre SI o NO voleu argumentar alguna cosa més aquí sota podeu posar comentaris.
jo no hi estic d'acord fa falta el espai i no hi es de mes portarlo a la barra.hi ha gent que l'espai el porta per filtre d'aire.
ResponEliminaSegurament recordaria més a una variant original sense el dipòsit!!!
ResponEliminaPer mi l´objectiu de les 3HRDV seria que com menys modificacions es facin a la variant millor.
Salut cracks!
jo no hi estic decord ja que molta gent utilitza l'espai per el filtre o com es el meu cas per el mono amortiguador anradera.. em sembla MIG be la utilitzacio del diposit de serie pero no al lloc original. adeu i gracies per la atenció!
ResponEliminaJo tampoc hi estic d'acord.
ResponEliminaPer a mi la gràcia de les 3hdv a part de mirar com piloten els corredors, és veure les diferents modificacions que li han fet a la moto.
Si la vostre intenció és que les motos s'assemblin més entre elles, podrieu fer categories, (variant 100% original i variants "trucades" o modificades, per que aquells que siguin uns amants de les variants i les vulguin deixar de serie també tinguin el seu reconeixement.) D'aquesta forma el nombre de persones amb variants originals augmentaria, ja que es veurien amb més posibilitats de quedar en una millor posició en la seva categoria o no es veurien tan desentonats.
Voto per distingir dues categories:
ResponElimina-Sèries: Variants completament de sèrie. On es podria permètre treballar tant com es vulgui el motor de sèrie de la variant i potser alguna cosa més.
-Protos: Llibertat absoluta sempre que es mantingui el xassís i esperit variant.
Crec que és una cursa de variants, quants més elements originals millor, sinó, d'aqui 5 anys semblarà lliça.
ResponEliminaGas a la derbi!!
El k sa de fer krek jo es tot original i d motor el k es vulgi!!pk si no akavara km les 24h de lliça i es perdra la base en k es va krea akesta carrera!!!!
ResponEliminaJO CREC QUE ESTARIA BE PROHIBIR ELS DIPOSITS, SUPOSO QUE ELS QUE DIUEN NO ÉS PERQUE JA LI PORTEN O ..., PERÒ L'ENCANT DE LA CARRERA ÉS VEURE LES VARIANTS EN ESTAT PUR I DUR, SINÓ D'AQUI POCS ANYS COM DIUEN ANTERIORMENT SEMBLARÀ LLIÇA I POTSER HI HAURA GENT QUE HAURA DE DEIXAR DE CORRER PER DONAR PAS "A GRANS INFRAESTRUCTURES"... RESUMINT QUE CREC QUE HA DE SER UNA CARRERA POPULAR, ON TOTHOM TINGUI EL SEU ESPAI I A COMPETIR A LLIÇA.
ResponEliminaSALUT I GAS A LA DERBI!
jo crec que s'han de fer categories.. protos i serie..
ResponEliminahola soc el jose us bulia dir k cursa com aquesta en la vida l´agues imaginat fins k vai veure el video de 3hdv la cursa es molt variiopinta¨ sera per aixos dels tanks de bancina les customitsasions n´en son una part fundamental a les curses tal i com les coneixem ara per els colors les geometries.etc
ResponEliminahola soc el jose k us apunteu a l´escola de mecanica home. per aquells´k voldriau saber mes la feina es feina cobran o sense cobrar n´en trurem profit si ens agrada segur. nosaltres embellim. la moto¨ recobra l´aspecte, d´ahir.un saludo a todas todos los perkins y melancolicos
ResponEliminaCOM ESTA EL TEMA DE LES 3HDV 2011 ???
ResponEliminayo no estoy NADA de acuerdo ya que es un elemento ke no modifica practicamente la moto y ni su trucaje.seria como si no quisiera llevar asiento no??
ResponEliminano hi estic d`acord ya que la tinc preparada de l`any passat........
ResponEliminalo de la barra es indispensable, recordem q la Variant es va dissenyà x ha circular l'asfalt no x pistes d cross.
ResponEliminai lo del diposit no es transformació del xasis ja que l'únic q es fa es cambia de lloc al diposit.
jo ja hu comensu a veure com llisa! quina pena!
ResponEliminacom hi ha gent q diu aqui! la gracia daqesta cursa es l'esperit de les variants i crec q es poden fer modificacions de motor, pero poc mes q no semblin com les motos q corren a lliça perque sino perd tot el seu encant.
ResponEliminaEl diposit a sota el seient com tota la vida!Que es noti que es una carrera de poble i de derbis, no carretons trucats.
ResponEliminaEl dipòsit al seu lloc!!!! Res de transformers!!! I res de profesionals!!!
ResponEliminaJo beig mol be k i a gent k vol el diposit de serie i altres (jo) a sobre la barra.
ResponEliminaPenso k lo millor k es podria fer es k la norma del diposit borrarla i ki vulgui k sel posi
Que potser oblideu quan els carrers estaven plens de variants?? Cada un se la tunejava i trucava com bonament podia i volia : sortia la Sport ja amb la barra de sèrie,hi havia qui hi posava rodes de tacos,qui hi acoplava la forquilla i llantes de la NSR,....en fi,que jo penso que un dels principals alicients d'aquesta moto és que cadascu se la feia seva i la personalitzava a la seva manera i no per això deixava de ser un variolo !I qui s'hi vulgui gastar calers allà ell,l'esperit d'aquesta cursa ha de seguir sent el de passar-ho bé i els que vénen només a competir no s'hi sentiràn comodes i marxaràn a Lliçà.
ResponEliminaAh,i perdoneu pel rollo!!
Hola a tothom. Jo proposaria:
ResponElimina- Seient original DV.
- Basculant original DV.
- Motor (càrters) originals DV amb cilindrada lliure per a tothom.
- Barra central si es vol (ajuda a la estabilitat del xassís...).
- Dipòsit original (El cas dels del "Caler" amb amortitzer central, en aquest cas, és bona opció el dipòsit al davant, ja que no es denota massa la estètica original.
- Direcció lliure (Beta, Senda..).
- Dos amortitzers tipus DV.
Bé, espero haver pogut contribuir i ajudar amb la vostra petició "d'originalitat" a les nostres estimades Varioletes!
Salutacions,
Jordi Giné
Amics de la Derbi
Derbi Sport Club